JellyPages.com

Tuesday 15 May 2012

something about love

cinta... memang tak duga dea datang. bila bila dea bole hadir tanpa paksaan. dan apa bila dea datang kita tak boleh nak tolak sesuka hati nanti diri sendiri yang merana. macam aku. dulu aku bukan nya menaruh perasaan dekat lala punn. kami kawan. dea benci aku, aku benci dea. benci sifat dea yang suka perli perli aku tak tentu pasal. bila dea perli aku, aku marah tapi dalam hati. nanti kata tak hormat dea pulak rasanya. since kitorang jumpa, sikit demi sikit aku dah mula simpan perasaan kat dea. start mesej, start call, berfacebook lagi, then kitorang decide buat relay sebab nak jeleskan ex penk dea masa tuh. kawan aku jugak ex dea. aku diam tak terkata. diam melayan karenah dea masa tu even hati aku berkata y dea bukan untuk aku. masa tu aku memendam perasaan. keesokan harinya dea text aku pagi pagi buta tu dea kata hari ni nak cari keje dengan kakak angkat de tu. dea tak cakap ajak teman tapi akak dea y ajak follow. then aku decide, hmm okay lahh. why not aku tana pegi kan? aku follow sampai kedai. entah macam mana kitorang bole change moto. hello, aku bawak dea?? hmm sumpah best masa tu aku je y tahu. aku bawak dea, kitorang bual atas moto sampai seri alam kitorang jalan. masa nak balik hujan pulak. ramai2 stop kat hotel masai utama tu. kat situ lahh start perkenalan aku dengan dea lebih rapat. dalam hujan. dengan lagu bruno mars talking to the moon. malam tu masing masing demam. sebab hujan sambil cari kerja. waaaa rindu gila dekat hujan. rindu nak main hujan. rindu nakmain hujan dengan si dea. hihiiiii. malam tu aku terus lamar dea ajak couple dengan aku. alhamdulillah dea terima tapi masih was was. aku tak kisah. selagi aku mampu aku akan terus berusaha yang sayang aku kat dea memang betul betul wujud. now kami dah 6 months. 6 months aku bahagiakan dea dengan kejujuran dan kesetiaan aku. dea pun macam tu. terima diri aku seadanya. aku berharap yang hubungan aku ngan dea kekal lama tanpa gangguan orang lain. aku sayang dea. kau y tengah baca ni, ye aku sayang kau lala. sayang kau sangat. loveyou till the word ends.......

No comments:

Post a Comment